Marka kosmetyczna Julii Wieniawy – hit czy kit? Opinie są podzielone!
Julia Wieniawa to młoda celebrytka, która zawojowała świat show biznesu w błyskawicznym tempie. Jest aktorką, wokalistką, influencerką, a niedawno została jeszcze właścicielką marki kosmetycznej. W dniu premiery Jusee Cosmetics internet zdominowała informacja o produktach najnowszej marki Wieniawy. Jak po czasie zostały ocenione kosmetyki?
W ofercie Jusee możemy znaleźć sześć pomadek i jeden tusz do rzęs. Nie jest to dużo, ale w ostatecznym rozrachunku liczy się przede wszystkim jakość produktów, a nie ich ilość. Kosmetyki opisywane są jako całkowicie naturalne, pielęgnacyjne, a do tego wegańskie. Producent zapewnia, że kolor długo utrzymuje się na ustach, a maskara doskonale wydłuża i podkreśla rzęsy. Czy tak jest naprawdę?
Pierwszym zarzutem, jaki pojawił się wobec marki były oczywiście zbyt wygórowane ceny. 89 złotych za tusz do rzęs to dosyć dużo, jak na polskie realia. Jednak za jakość się płaci, a w końcu lepiej kupić wysokiej jakości kosmetyki, niż zapłacić mniej i otrzymać produkty gorszego sortu. Z tego względu od samego początku wymagania klientek były wysokie. Blogerki zaczęły testować pomadki marki Jusee, a ich opinie były podzielone. Niektóre z nich twierdziły, że jak na taką cenę produkty nie są zbyt dobre, szybko się łamią, a do tego są w nich nieprzyjemne grudki, które mogą pokaleczyć usta. Inne z kolei zachwalały konsystencję, właściwości pielęgnacyjne i niespotykaną trwałość koloru. Jak widać trudno o jednoznaczne wnioski. Zdecydowanie przychylniej wypowiadano się o maskarze. Jusee Cosmetics z Julią Wieniawą na czele zapowiadają, że to dopiero początek, dlatego w niedługim czasie możemy spodziewać się kolejnej premiery. Jak myślicie, czy tym razem marka zamknie usta krytykom i zaprezentuje kosmetyki, co do których nie będzie wątpliwości?