Afera Veclaim – czy Jessica Mercedes odzyska zaufanie fanów?
Veclaim to marka Jessiki Mercedes, która tworzy kolekcje uniwersalne, wygodne i oparte na najnowszych trendach, o czym widnieje informacja na stronie internetowej sklepu. W piątkowe popołudnie Instagram obiegła informacja o rzekomym przekręcie. O co właściwie chodziło?
Wszystko zaczęło się od instagramowej relacji stylistki Karoliny Domaradzkiej. Został tam zamieszczony filmik, na którym widać, że T-shirt z kolekcji Veclaim ma metkę firmy Fruit of The Loom. Być może nie wzbudziłoby to takiej afery, gdyby nie to, że koszulki tego producenta znane są ze swoich niskich cen, zaś Veclaim sprzedaje produkty po kilkaset złotych. Dochodzi również kwestia zatajenia istotnych informacji, bo do tej pory na stronie internetowej sklepu napisane było, że wszystko jest SZYTE w Polsce, co często podkreślała sama Jessica, a przecież Fruit of The Loom ma swoją siedzibę w Maroku.
Po wielkiej medialnej burzy, marka napisała oświadczenie, które głównie składa się z opisu historii Fruit of The Loom i zapewnień, że są naprawdę dobrej jakości. Sama Jessica Mercedes przeprasza za to, że ktoś poczuł się źle, co możecie przeczytać poniżej. Czy takie przeprosiny wystarczą? Czy fani wybaczą influencerce? Czy Veclaim przetrwa? Czas pokaże.